فاوانشر نوین ارائه دهنده خدمات در حوزه های مهندسی شبکه و امنیت ، سیستم های مانیتورینگ تصویری و دوربین ها ی مداربسته ، ارتباط رادیویی ، اعلان حریق ، هوشمند سازی ، کنترل تردد ، ماشین های اداری ، سخت افزار رایانه

Slide

مشتریان ما

مشتریان هر مجموعه معرف کیفیت کارکرد آن مجموعه می باشند . با نگاه به بخش مشتریان ما میتوانید گوشه ای از خریداران و مشتریان انواع خدمات فاوانشر نوین در حوزه شبکه ، شبکه وایرلس ، مخابرات و دوربین های مداربسته را مشاهده نمایید .

گارانتی

ارائه گارانتی معتبر تجهیزات شبکه از روتر و سوئیچ گرفته تا تجهیزات پسیو و دوربین های مداربسته را فقط میتوانید با گارانتی اصلی فاوانشر نوین تجربه کنید .

راهکارهـا

این بخش از سایت به گوشه ای از كاربرد ها و راهكار های شبكه های وایرلس ، كابلی و ویپ در مشاغل و اصناف و سازمانهای مختلف می پردازد.

امکان سنجی و مشاوره

این بخش به شما این امکان را می دهد تا بصورت كاملاً رایگان، از امکان مشاوره های فنی کارشناسان فاوانشر نوین در تمامی ابعاد نیازهای فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و محل کار خود بهره مند شوید.

فروشگاه شبکه فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه مرجعی جهت دریافت قیمت ، مقایسه و آشنایی با انواع تجهیزات شبکه از قبیل روتر ، روتر بورد ، سوئیچ ،‌مودم ،‌آنتن مخابراتی ،‌ رک ،‌کابل شبکه و … با معتبرترین برندهای تجهیزات شبکه شامل :‌سیسکو ،‌میکروتیک ،‌فاز ،‌ میموسا ،‌تی پی لینک ،‌موتورولا و …. می باشد

۰
دوربین مداربسته
۰
صندوق فروشگاهی
۰
کیوسک پرداخت
۰
سفارشات انجام شده

آیا نیاز به ارائه مشاوره و امکان سنجی دارید؟

مشاورین متخصص ماآمادگی ارائه هرگونه مشاوره به صورت آنلاین و تلفنی را دارند

تامین کنندگان

چرا فاوانشر نوین؟

مشاوره صحیح

مشاوره در حوزه شبکه و به خصوص پروژه های وایرلسی و مخابراتی نیاز به دانش و تجربه بسیار قوی و طولانی مدت دارد این همان چیزی است که مشاورین فاوانشر نوین را در زمینه تبهر در شناخت تمامی تجهیزات شبکه از قیمت تا کارائی متفاوت و برتر نموده است

بروز بودن محصولات

در دنیای IT هر روز پنجره ای جدید باز می گردد ، ارائه تجهیزات و فن آوری های روز مطابق با تکنولوژی جهانی از اهداف فاوانشر نوین بوده و هست .به همین دلیل همیشه خرید و فروش به روز ترین تجهیزات از معروف ترین برند های تجهیزات شبکه از قبیل روتر و سوئیچ و آنتن های مخابراتی را سر لوحه کار خود قرار داده ایم .

پشتیبانی فنی

مهم ترین خدمات در فروش یک محصول ارائه خدمات پس از فروش می باشد و مهمترین خدمات پس از فروش در تجهیزات شبکه ارائه پشتیبانی فنی از محصولات ارائه شده می باشد . این خدمات شامل ارائه راهکار و روش های مناسب و نوع استفاده از تجهیزات می باشد .

گارانتی معتبر

امروز گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش یک محصول شبکه هم سطح با کیفیت آن محصول می باشد . از آنجا که محصولات و تجهیزات شبکه و مخابرات ( روتر ،‌سوئیچ ،‌ مودم و … ) همواره در معرض آسیب های ناخواسته می باشند ، فاوانشر نوین با ارائه گارانتی معتبر اصلی ، این دغدغه را مرتفع نموده است

موجودی انبار

فرآوانی آری ، کمبود نه ! در بازار جهانی تجارت این یک قانون مهم می باشد به همین منظور سعی برآن شده است تا در انبار فاوانشر نوین ، همیشه محصولات و تجهیزات مورد نیاز بازار از قبیل تمامی روتر ها ،‌سوئیچ ها ، آنتن های مخابراتی انواع کابل شبکه و …. تا حد امکان فراهم باشد .

تجمیع خدمات

آنچه مسلم است انجام صفر تا صد یک پروژه توسط یک تیم ، چه از لحاظ زمانی چه از لحاظ مالی مقرون به صرفه تر و اصولی می باشد که خوشبختانه شرکت فاوانشر نوین از این ویژگی برخوردار می باشد و از مرحله خرید تجهیزات شبکه تا گارانتی و پشتیبانی فنی تجهیزات و ملزومات شبکه شما را پذیرا می باشد .